Bra stakning

Efter en lugn helg brakade veckan igång med stakintervaller på morgonen. Och det blev ett väldigt bra pass!! 
 
För det första så satte jag ÄNTLIGEN tekniken när jag stakade uppför! Har haft jätteproblem att komma upp på stavarna tidigare, men idag kändes det jättebra!
 
För det andra så lyckades jag hålla samma fart på alla varv, det var faktiskt det sista varvet som gick allra fortast! Vet inte om det nånsin har hänt förut, knappt så att jag nånsin har kunnat hålla samma fart på alla varv på stakning, brukar bli så extremt sliten i överkroppen.
 
För det tredje så sköt jag bra också! Började med 0001 på uppvärmningen, sen sköt jag 1001 i ligg och 1210 i stå på intervallerna. Precis under 90% så jag är väldigt nöjd! Det blåste lite också, inte som i helgen, men tillräckligt för att få skruva och vänta in något skott i stå.
 
Endorfin-kicken efter det passet var inte liten kan jag ju säga. Kändes sjukt bra! Jag är på väg mot något bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0