Komb i Älvdalen

Idag tog jag bilen till Älvdalen för att köra ett kombpass. 

För det första, så otroligt glad att jag har en egen bil och friheten att kunna åka vart jag vill, när jag vill. Extra viktigt i tider då man måste leta efter bra träning. 

För det andra, otroligt fint i Älvdalen idag! Nypistade perfekta spår, solen kikade fram bakom träden... Superfint!! 

Stakintervaller stod på programmet. Hade igen väldigt bra teknik! Sååå skönt att äntligen sätta tekniken! Det var inte heller en engångsföreteelse att jag gjorde det för ett par veckor sedan... Kändes väldigt bra i början, men blev ganska fort trött och det märktes inte minst på pulsen som på slutet knappt orkade upp på A2...

Bra skytte också! Började grymt med 0011 (LSLS) på första fyra intervallerna. Sen blev jag nog lite trött och hamnade dessutom till höger i ligg... 1022 (LSLS) på sista fyra intervallerna. Trodde mitt högerläge berodde på att jag lagt armbågen i en grop så skruvade inget... Fick lida för det och skruvade sen ändå. 3001 på nedvärmningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0