Träningen ska bedrivas ändå...

Idag har jag kört två A1-pass. Det första i klassisk stil i Grönklitt. 2h i konstant regn. Det var väldigt fina spår men efter ungefär 1,30 var jag rätt less på regnet. Kändes bättre och bättre i kroppen under passet iaf, i början var jag jättetrött och hade ont överallt efter gårdagens tävling+styrkepass. 

På eftermiddagen körde jag skate i Hemus. Regnet och värmen har slitit hårt på konstsnön och det är inte mycket kvar att pista. Så ja, det var opistat. Och en isskorpa som gjorde det svårt att hålla tekniken. Fick ändå ihop 1,30h. 

Fattar inte att tiden kan gå så fort ändå, när det är så värdelösa träningsförhållanden. Men väldigt skönt! Tycker det går bra att träna nu. Blir nog en bra träningsperiod nu över jul och nyår. Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0