Klassiskt

Idag körde jag ett lugnt klassiskt pass med skytte. Kändes riktigt bra i kroppen, så bra att jag gick lite över min förmåga. Kompenserade med att korta av passet något och det blev knappa 1,30. Men väldigt skönt att känna att kroppen är med mig! 
 
Skyttet gick ganska bra, det var väl två ståserier som förstörde ganska rejält. Första stå så halkade ena skidan av mattan efter två skott och det var jobbigt att komma tillbaka in i ställning. Sen hade jag även en ståserie då det började blåsa rejält och jag hängde inte med. Men de andra serierna var det enbart ettor och nollor. Har en väldigt bra känsla i skyttet, det gäller bara att få bort de dåliga serierna. Så man inte riskerar att få någon sån på tävling. 
 
Imorgon blir sista intervallpasset inför helgens tävlingar. Ska bli riktigt härligt! Spännande också att se hur kroppen känns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0