Nytt träningsår

Ett nytt träningsår har dragit igång och det känns hur bra som helst!! Tycker verkligen att det är roligt att ha börjat träna och känns dessutom bra i kroppen! 
 
Idag blev det ett cykelpass på 2,30 lite drygt. Det var ett ganska jobbigt och kallt pass, vi fick till och med några snöflingor på oss! Skönt med en varm dusch när man kom hem! 
 
Uppdateringarna här kommer bli väldigt sporadiska under sommaren då jag har valt att lägga mitt krut på min privata blogg. 
 
Men dagarna kommer i stort sett se likadana ut från nu till november, träna, äta, sova, äta, träna, äta, sova. Hehe. Men nog ska jag skicka iväg en och annan uppdatering om hur träningen går och hur formen känns. När, var och hur, vet jag dock inte i nuläget.
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0