Målsökande

Efter en väldigt lugn start på veckan ur träningssynpunkt så bestämde jag mig för att återgå till träningsprogrammet, åtminstone nästan. Har inte varit illamående sen senast jag tränade. Körde klassiskt och började med komb 12 serier runt vallen. Otroligt bra skytte, framförallt med tanke på att det var inte nådiga vindar på vallen. När jag efter sex serier fortfarande inte bommat ett skott funderade jag på om jag sköt med målsökande kulor. Men där tog det stopp och på de sista sex serierna blev det fem ettor och en nolla. Totalt strax över 90%, det är bra och jag är väldigt nöjd. 
 
Åkningen var sådär. Kanske inte så konstigt efter en vilodag/resdag igår. Och jag var illamående även idag när jag tränade. Jättekonstigt!! Men idag bestämde jag mig för att inte låta det stoppa mig och det gick typ över efter 45 minuter. Så det blev ytterligare en timme och ett ganska bra pass.
 
Imorgon håller vi tummarna för att jag ska kunna kötta intervaller utan att må illa (eller att det i så fall är ett tecken på att intervallerna är tillräckligt jobbiga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0