Ont överallt

Känns verkligen att jag kört hårt i tre mil igår. Jag har ont nästan överallt. Värst är det i ländryggen, tätt följt av axlar/skuldror/överarmarna. Även ljumskarna fick känna på fart igår. Och höfterna och rumpan mår lite sådär. Är väl bara magen som klarat sig, tyvärr verkar jag inte använt rätt stak-teknik då...

Plågade mig ut på ett lugnt skate-pass imorse. Kändes i nästan varje steg hur ont jag hade i kroppen (ja, jag tycker ganska mycket synd om mig själv...) Dessutom var det plusgrader och opistat, så gick riktigt tungt! Klockan stannade på 1,42, hade siktat på två timmar men jag orkade verkligen inte åka längre. 

Blir nog ungefär samma tid på eftermiddagens pass, då jag ska ge mig ut och åka lite klassiskt och skjuta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0