Självförtroende

Idag började Träningsveckan med stort T. 17 timmar ska avverkas. Puh. Minns inte senast jag tränade så mycket, det var länge sedan! Men det känns bra att få in lite träning. Man måste träna ner sig för att få superkompensation/form. 
 
Veckan började med A2 stakning. 6x10minuter. Kändes väldigt bra i början, skönt att inte behöva staka ihjäl sig för att ha rätt puls, som när jag kör A3 stakning, fast med A2-puls. Men idag hade jag rätt puls större delen av passet, på slutet blev jag väldigt sliten i armarna och orkade inte riktigt hålla uppe pulsen. Men jag kämpade hela vägen. 
 
Kom till passet med enormt självförtroende i skyttet och var helt övertygad om att det skulle bli 8 nollor och en guldstjärna. En guldstjärna blev det, men bara 6 nollor på de 8 första serierna. Blev trött och det märktes i skyttet, som var riktigt bra i början, men sen blev det sämre.
 
Jag sköt 0000 1020 1021 (LLSS, ett skytte direkt efter intervallen, sen ett halvlungt varv runt vallen och ett till skytte).
 
Jag börjar så smått bygga upp mitt självförtroende i skyttet. Igår visade jag med 8 nollor på fallmål på skyttepasset att jag faktiskt KAN skjuta. Idag visade jag med 000001 på A1-skjutningarna att jag KAN komba. Nu gäller det bara att sätta de där nollorna när det blir intensiva komb-pass och sedan även på tävling. Jag vet att jag kan! Nu ska jag BEVISA att jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0