Skate och skytte

Dagen började med ett lugnt skate-pass kombinerat med skytte. Kändes sådär i åkningen, jag verkar inte ha blivit så väldigt återhämtad av vilodagen igår. Eller så var det bara konstigt att börja träna igen. Körde impulser också, de kändes bättre. 
 
Bra skytte däremot! En opistad skjutvall gjorde att det blev lite gropigt där jag satte armbågarna, och någon liggserie måste jag ha lagt mig konstigt, för jag bommade utan att det kändes dåligt. Däremot sköt jag 90% i stå och det gav totalt 88%. Nöjd!! Kändes skönt att sätta en nolla i sista stå. 
 
I eftermiddag blir det ett lugnt klassiskt pass. Hoppas det känns lättare, för morgondagens maxintervaller behöver jag lite pigga ben till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0