Växel 3

Idag körde jag intervaller, skate komb. 5x8minuter stod på programmet. Jag fick en idé om att jag skulle köra en lite lättare bana och kötta treans växel. Det var en ganska bra idé tror jag, det var roligt och det kändes riktigt bra! Om man ger sig fan på att kötta trean så är det mycket enklare än man tror. Eller så är det bara att jag är så sjukt stark på trean...haha. Kändes väldigt bra första tre intervallerna, lite sämre på fjärde men orkade kämpa hela vägen på sista intervallen så det blev ett riktigt bra pass! 
 
Skyttet var bra när jag körde A1, endast en bom på de 7 serierna. Men på intervallerna så gick det inte alls! Började med 3 i ligg och sedan fyra ettor på två liggserier och två ståserier. Så det var inte så bra. Men det blev 85% totalt ändå, 90% i stå, så det ska jag vara nöjd med.
 
Här kommer en bild från gårdagens fotografering. Riktigt fina bilder!! Foto: skidskytte.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0