Dubbelpass

Efter två lugna dagar så är jag nu återhämtad efter helgen. Så trött som jag var i söndags kväll var det längesen jag var. Men tröttheten blandades med ganska mycket nöjdhet (är det ett ord?) efter två bra tävlingar så det var en skön trötthet.
 
Idag körde jag skate med impulser och skytte på förmiddagen. Mycket bra åkning, inte piggaste impulserna jag har kört men helt ok. Jag har nog blivit lite bortskämd då jag brukar vara expert på impulser, kanske därför jag sällan är nöjd med de impulser jag kör. 
 
Helt okej skytte också, dock inte över 90% och därför inte chans på guldstjärna. En lite knepig grej är att jag inte minns vad jag sköt i sista stå. Kan ju hoppas att det beror på att jag var så inne i min egen lilla skytte-koncentrations-bubbla. Coach sa att antagligen så sköt jag fullt om jag inte minns vad jag sköt, men jag har för mig att jag tänkte "fan, nu missade jag 90% i stå" och alltså hade en bom i sista. Men jag vet inte riktigt... I ligg blev det exakt 80% i alla fall, inte bra men helt ok. 00021 minns jag i stående, sen var ju frågan vad det blev i sista...
 
I eftermiddag ska jag köra styrka löpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0