Lagomt med träning

Träningen rullar på. Inte så mycket träning, men inte heller så lite. Lite lagom sådär. Igår körde jag intervaller och styrka, lite hårdare dag.
 
Bara ett pass idag, på förmiddagen körde jag A1 skate med impulser. Hade väldigt trevligt sällskap så tiden gick fort! Kändes väldigt bra också, inte världens piggaste ben på impulserna men jag var ganska snabb och annars kändes det väldigt bra.
 
Imorgon rullar det vidare med intervaller igen. Det är Folksam cup här i helgen så vi kommer inte kunna skjuta under hela helgen och får försöka undvika att vara på stadion de tider som ungdomarna tävlar. Men imorgon fm ska det nog vara ganska lugnt, ingen som kör med nummerlapp i alla fall... 
 
I och med brist på skytte så blev det ett torrträningspass idag. Jag insåg förra veckan att jag torrtränat 3 minuter på 5 veckor, kan vara det sämsta jag gjort sedan jag var 16 år men jag har å andra sidan nog aldrig varit i så bra skjutform heller... Haha. Trodde det skulle vara bra med torrträning... Kommer bli en hel del torrträning i helgen så vi får se om det gör skjutformen bättre eller sämre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0