Cykelläger

Förra veckan spenderade jag på Mallorca. För ca en månad sedan så bokade pappa och jag ett cykelläger i Alcudia, delvis tillsammans med VSP (skidgymnasiet i Östersund). Hade en otroligt fin vecka med riktigt fina cykelturer! Blev drygt 23 timmars träning på 5 dagar där nere. Många, långa cykelpass med lite bergsinspirerade intervaller för att jobba med lite högre puls. 
 
Träningen känns bra! Var i bra form (för att vara träningssäsong) i början av maj, åkte sedan på en lättare förkylning, tråkigt nog. Men på Mallis kom jag igång igen, så det var skönt.
 
Nu har jag tagit det lugnt några dagar och imorgon ska jag köra max-test. Hoppas på en bra känsla och att resultatet är bättre än för ett år sedan!
En köpa-vatten-och-ta-foto-paus i Cala Millor på sista dagens 5h-pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0