Två pass idag

Snurrar på Björnberget just nu. Skönt att 3km-slingan är åkbar. Blev ändå en hel del varv idag. Runt Lilla Björnberget ligger det konstsnö och där är det underbart fint! Dock bara 800meter runt där... 
 
På förmiddagen blev det 2 timmar skate. Det gick väldigt segt i början men på slutet gick det bättre och jag kunde fokusera på tekniken. Har svårt att åka tekniskt bra när jag är trött. Fick ett positivt besked idag i alla fall, den teknikdetaljen som jag nötte och nötte hela veckan i Idre sitter nu! Trots att jag inte tänker på det så går det bra ändå! Nu är det bara 700 andra detaljer att fortsätta nöta... Hehe.
 
På eftermiddagen blev det 1,5 timme klassiskt. Det gick också lite segt, eller, kroppen kändes helt ok, men jag tog det väldigt lugnt, ville hålla ner pulsen men den blev istället väääldigt låg... Men men. Nu lär jag ju i alla fall ha en del överskott inför morgondagens testtävling! Ska bli så roligt!! Hoppas jag har en bra känsla. 
Frost i håret är mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0