Crosspass

Idag stod bara ett pass på schemat vilket var skönt efter mycket träning senaste tiden. Passet var desto längre och fördelades på båda skid-teknikerna. Började med skate ca 1,15h och sedan klassiskt i ca 2,15h. Fick sällskap större delen av passet vilket var väldigt trevligt. Sista timmen åkte jag själv. Kändes sådär i kroppen, så länge jag hade sällskap och fick bestämma farten så kändes det bra. Men när man åker med 3 andra så får man inte alltid bestämma farten och ibland gick det lite fortare än vad jag var bekväm med. På slutet kände jag mig riktigt trött och överlevde med hjälp av en energikaka. 
 
Imorgon och på torsdag står två tuffa pass på schemat, vi ska köra med längdåkarna. Det blir nog roligt.
 
Bjuder på en bild från förra veckans fina långpass klassiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0