Skins

Jag har glädjen att meddela att jag har inlett ett samarbete med klädtillverkarna Skins Känns väldigt roligt eftersom jag fullkomligt älskar deras träningskläder! Köpte mitt första Skins-plagg för ungefär ett år sedan och fastnade direkt! Sen dess har jag utökat min garderob med x antal plagg och idag fick jag en ny leverans!
 
Skins erbjuder kompressionskläder av högsta kvalitet och dessutom unika återhämtningskläder. Jag har hittills bara använt träningskläderna men har hört mycket gott om även återhämtningskläderna. 
 
Det bästa med Skins är att kläderna sitter extremt bra och det gör att de är skönare än alla andra träningskläder jag nånsin testat. Vill helst inte använda andra träningskläder (väldigt jobbigt varje gång de är i tvätten!!)
 
Ser mycket fram emot detta samarbete! Kan varmt rekommendera att kolla in Skins kläder och om ni är intresserade av att köpa så kontakta gärna mig så kan jag ge lite tips på vilka kläder jag gillar bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0