Specsavers

En mycket glad tjej kan härmed meddela att jag startat ett nytt samarbete med Specsavers! Jag har träffat världens bästa optiker som jobbar på Specsavers i Östersund och det känns superbra att jag får hjälp med mina linser där! Har fått ett par linser som känns fantastiska, eller nej, de känns inte alls...vilket är fantastiskt! Dessa linser är anpassade till mig och utvalda utifrån mina behov. Till exempelt för att klara av den kyla som jag kan komma att tävla i under vintern. Kändes som jag fick lära mig mer under det besök jag var på idag än jag lärt mig under de 11 år som jag haft linser. Jag förstår nu i efterhand hur mycket det är som spelar in i vilka linser man ska använda, speciellt när man som jag är helt beroende av perfekt syn. För utan linser skulle jag inte träffa många prickar. Jag vet det, för jag har försökt... (Tappade en lins under en tävling för några år sedan.) Jag är väldigt glad över att jag har träffat en optiker som både är väldigt duktig och kompetent, men också har insikt i skidskytte och vad en skidskytt har för behov. 
 
Stort tack till Benita på Specsavers! Ser fram emot detta samarbete väldigt mycket! Det är fantastiskt roligt att ni valt att stötta mig i min satsning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0