Bästa starten på 2015

Som rubriken skvallrar om så fick jag bästa möjliga starten på 2015. Efter 8 dagars träning på raken så ville min kropp vila mer än vad jag ville och därför gav den mig huvudvärk och en halvt ofrivillig vilodag igår. Därmed stod det ett pass på programmet idag, inte fy skam det heller. Speciellt inte när kroppen var riktigt pigg och ville åka mycket fortare än vad jag tillät den. Såå skön känsla!!

Hittade även tillbaka till min skytteform som varit lite svajig på slutet och sköt 0010 0000 0111. Jag blev dock besviken över en bom i sista som gjorde att det "bara" blev 93% istället för 95. Men fick i alla fall 95% i ligg, 90 i stå. 

Så jag kunde knappast få en bättre start på 2015. Hoppas det är ett gott tecken!

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0