Upptakt inför SM

Idag körde jag upptakt inför helgens SM-tävlingar. Fick de svar jag ville ha från kroppen och skyttet kändes ganska bra, fick ner 19 av 20 prickar så det får jag vara nöjd med. 
 
En "ny" erfarenhet var att jag glömde pulsklockan hemma. Jag tränar väldigt mycket pulsträning och idag skulle jag alltså bara lita på känslan. Men det gick bättre än jag trodde. Lite svårt såhär i efterhand att sätta fingret på om det var så bra som det kändes, men jag litar mycket på mig själv. 
 
På programmet står imorgon sprint, söndag jaktstart och måndag stafett. Kommer köra ett mixlag på stafetten och är alltså utom tävlan. Men jag tycker det kan vara roligt ändå, speciellt när det är sista tävlingen. Sista tävlingen vill man ju åka!!
 
Jag känner mig trygg och laddad inför helgen. Det ska bli roligt och jag tror att formen är bra. Nästan alla är på plats nu när det är SM så blir spännande att se vad man kan göra resultatmässigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0