Full hand

Idag har jag gjort en så kallad "full hand" vilket innebär att man får använda en hel hand för att beskriva antalet träningstimmar. På förmiddagen blev det skytte i kombination med stakning. Körde ren stakning i 2 timmar och före och efter 15 min klassiskt så blev totalt 2,5 timme. Kombade under de två timmarna med stakning, 12 serier. Ingen tillfredsställande träffprocent, speciellt inte i ligg. Totalt 80% träff. Men jag sköt offensivt! Försöker skjuta fortare och idag hittade jag några nycklar som förhoppningsvis ska göra att jag kan fortsätta skjuta fort men träffa mer i framtiden. Låg på ca 30 sekunder i ligg och 25 sekunder i stå idag. Det är helt okej. Vill bli stabil under 2 minuter på fyra skjutningar med bra träffprocent som delmål, sedan är målet såklart att bli snabbast! Men det kommer som inte hända i vinter...
 
På eftermiddagen blev det löpning i 2,5 timme. Sprang på ställen jag aldrig varit på förut och det var nog en hel del tur som gjorde att jag hittade hem... Dessutom exakt på minuten för att nå 5 timmar idag! Så kunde inte ha blivit så mycket bättre. Var mestadels en fin runda också. Lite blött på sina ställen och vattnet har blivit riktigt kallt nu! Så tror tyvärr att jag har gjort årets sista myrpass.... Om det inte är varmare i myren i Torsby, som är nästa lägerort för min del. v44 åker jag söderut! Ser fram emot att få gå på snö, även om det är inomhus till att börja med! Om inte det vita guldet bestämmer sig för att landa på marken här i Östersund innan dess, jag skulle jubla i så fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0