Ladänge

I morse körde jag stavgångsintervaller. Idag testade jag för första gången att köra intervaller på "baksidan" av slalombacken. Det som jag tycker är baksidan åtminstone, eftersom jag alltid kör i GB-backen annars. Har dock gått upp för Ladänge tidigare, men bara på A1. Tog liftgatan upp, intervallen blev ca 3,5 minut. Helt ok. Inga pigga ben direkt, har varit rätt sliten senaste tiden (så även på racet men med bra skytte och bra spurt blev det en delad andraplats ändå). Men jag kämpade riktigt bra genom hela passet. Det blev fem gånger upp för slalombacken och snittade mellan 87-91% av maxpuls så det var bra. 
 
Har längtat efter vila sen racet i söndags, nu är det bara ett pass kvar, så underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0