OneWay

OneWay har varit min samarbetspartner i väldigt många år nu. I vinter gör jag åttonde säsongen med deras stavar. Känns verkligen roligt att få förnyat förtroende varje år. Jag har alltid varit supernöjd med OneWay, både med deras stavar och den service jag alltid haft! 
 
Bjuder på en nostalgitripp bland mina minnen med OneWay.
Mina första OneWay-stavar & jag på Liatoppen i Norge 2009
Ett helt fantastiskt SM i Lima 2010 med två silver och en tredjeplats på förstasträckan på senior-stafetten
9:a på JVM distans 2012
Avslutade en fin juniorkarriär 2013 med seger i H24 Biathlon Challenge
Den roligaste helgen vintern 14-15, Swecup i Hede
 
Jag hoppas på många fler år tillsammans med OneWay, många fler framgångar med de snygga stavarna med mig upp på prispallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0