Tack

Träningen flyter på så himla bra nu! Igår persade jag på 3000m med en halvminut och idag körde jag en "fullhand" - dvs 5 timmars träning. Och det går så lätt! Jag vet inte vad det är jag gjort men jag njuter så länge det varar. Hoppas att det varar länge. 
 
Idag var jag in och fixade my white pearl lite också, har stripat den med Trade in Sports för att kanske fiska några fler andelsköpare. Har ni inte redan varit in och köpt andelar i mina framtida intäkter för att stötta min satsning, gör det vettja!!
 
Bild på hur bilen ser ut nu finns på startsidan där jag infogat mitt twitterflöde.
 
Vill ditt företag också synas på min bil? På min hemsida och kanske på mitt vätskebälte under alla tävlingar i vinter? Ta kontakt med mig på mejl: [email protected] så kan vi ha en diskussion om ett samarbete. 
 
Jag har otroligt mycket att tacka mina nuvarande samarbetspartners, utan er hade jag aldrig kunnat satsa som jag gör idag. Det är ovärdeligt på vägen mot mina mål, att ha företag och personer som stöttar en. Jag uppskattar det enormt och jag hoppas ni vet det! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0