Slutsats

Gårdagen blev nästan helt tvärt emot lördagen. En bra känsla i spåret och dåligt skytte. Inte helt återhämtad från lördagen, vilket mest märktes på pulsfilen. Men ändå en bra känsla. Lite luriga vindar på vallen, de lurade i alla fall mig att fokusera fel. Orutinerat. Premiär-fel?

Men åker ifrån premiären med målet för helgen uppfyllt: jag har visat att jag vill vara med och fightas. Jag har visat att jag verkligen kan skjuta. Och jag känner att kroppen svarar på ett bra sätt.

Vilket verkligen ger mig hopp om att det kan bli en bra säsong!

Ändå lite besviken. Men bara lite. 

Och framförallt: så otroligt roligt det är att säsongen är igång!! Alltså det är den känslan som verkligen genomsyrat helgen. Lycka över att få tävla och göra det jag älskar mest! Det är underbart att säsongen har startat! Bästa årstiden är här! Vintern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0