Inte kul

Blev ingen roligare dag idag. Idag var jag mindre ledsen men mer arg efter målgång. Arg på att det inte lossnar, arg på att jag inte kan ha något flyt. 

Idag var det helt sjuka kant ut. Fattar inte hur jag kunde skjuta så dåligt. Kändes ju bra!! Tur att säsongen inte är slut, för nu har jag kant in till godo!!

Åkningen var inte bättre heller, jag kände mig orkeslös, har ingenting att trycka med, blir bara trött. Sjukt frustrerande. Att det var soligt och varmt var inget plus idag då snön började suga fruktansvärt mycket där solen låg på, på de sista två varven. Sjukt drygt! 

Nej alltså dagens lopp vill jag också bara glömma. Nu går jag officiellt in i off-season, men ska fortsätta tävla för att jag tycker det är kul. Och det får bli det jag fokuserar på, att ha kul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0