Träningssemester

Från igår och till nästa lördag befinner jag mig i Ramundberget. Här kommer jag ha lite "träningssemester", med andra ord ett träningsläger. Men det känns som semester. Bor otroligt bra i en liten stuga och äter lunch och middag på Fjällgården, har hittills fått helt fantastiskt god mat och har ingen anledning att betvivla att den kommer fortsatt vara super! 

Vädret har också varit super hittills, äntligen sommar på riktigt!! Igår brände jag axlarna ganska mycket när jag sprang 2 timmar på eftermiddagen. Trodde inte solen skulle ta så mycket som den gjorde men kanske borde vetat bättre då det faktiskt var noll moln på himlen och det är i slutet på juni. 

Idag var det nästan lika fint väder, men har sett några små moln. Dock bara 9 grader när jag vaknade i morse, men det är mycket varmare i solen. Tog dock t-shirt för att skydda mina stackars röda axlar och det var lite kallt i början av passet men väldigt varmt i slutet. 

Körde tre timmar klassiskt på rullskidbanan mellan Ramund och Bruksvallarna och det kändes överlag väldigt bra! Lite trött och seg i början och tiden tog ut sin rätt mot slutet, men annars väldigt bra! 

Trivs otroligt bra här i fjällen så det är väldigt lätt att träna! Det är semester för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0