Skidor

Världens bästa pappa har nu på riktigt börjat förberedelserna inför tävlingssäsongen. (Även han.) vilket betyder x antal timmar i vallaboden med mina röda älsklingar och rök från vallajärnet.  

Otroligt tacksam för att jag har en far som är så duktig på att valla och som ställer upp på alla tävlingar och ger mig ypperliga förutsättningar för att åka fort på skidorna!

Tack också till min skidleverantör Atomic som varit mig trogen i många år nu. Längtar tills jag får testa årets skidor, har en känsla av att det kan vara de bästa skidor jag nånsin haft... ;)

Min fina skidsamling! Alla på samma plats för en gångs skull. Tre par åker med till Ramund, resten preparerar pappa inför tävlingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0