Dubbla pass

Första dagen efter sjukdom har jag nu tränat dubbla pass! 
 
Förmiddagspasset blev 2 timmar skate med impulser in till skyttet. Och lite skjutövningar. Började med fyra serier runt vallen fokus träff, jag satte 20 träff. Skönt! Sen körde vi 4 serier med lite mer offensivt skytte, då blev det fyra bom, två i ligg och två i stå. 
 
Första blocket med impulser gick skyttet inte så bra, fem bom på fyra serier. Vet inte riktigt vad som hände, det var lite sämre fokus än vanligt tror jag. Andra blocket med impulser gick bättre, bara två bom! Överlag ett bra skytte alltså. 
 
Åkningen kändes också bra! Väldigt bra faktiskt! Så det var skönt! Lite kallt bara.... Höst i Norrland!
 
På eftermiddagen var jag dock rejält sliten. Tog en lång powernap och funderade mycket och länge på om jag verkligen skulle köra ett andra pass. Men konstaterade att jag var nog mer psykiskt sliten än fysiskt sliten så det blev ett lugnt löppass, men bara en timme. 
 
Om allt känns bra ska jag köra första intensivare passet imorgon, stakning och skytte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0