Sommar-SM

Befinner mig nu i Sollefteå där årets sommar-SM i rullskidskytte ska avgöras. Det ska verkligen bli roligt att få tävla igen, det är ju det jag tränar för hela året. Har dock inte känt mig i så bra form under denna träningssommar. Så det blir verkligen jättespännande att se hur jag kan prestera. Skyttet har (som vanligt) varit stabilt under större delar av sommaren så hoppas det håller i sig även i helgen. Tävlingarna som ska köras är sprint (lördag) och distans (söndag). Det känns verkligen inspirerande. Brukar tycka det är skönt att starta med en sprint och distans är ju kanske min bästa diciplin. Kommer uppdatera bloggen under helgen om hur tävlingarna går. Nu ska jag iväg på officiella träningen på Hallstaberget. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0