Dåligt

Idag var det en dålig dag. Jag var inte mentalt här och nu, jag öppnade för hårt så kunde inte hålla ihop åkningen hela loppet och jag höll inte heller ihop skyttet. Var lite för snabb till första skottet i ligg. Och blev "bara" 69 träff av 70 i stå på Osrblie’s skjutvall. Men det dröjde till det 69:onde skottet innan bommen kom. 1-1 är inte dåligt men det sänker min totala skjutprocent för säsongen så inget jag är nöjd med. De hade saltat delar av banan idag så det gjorde min åkning lite bättre. Men som sagt så gick jag ut alldeles för hårt och det var ännu jobbigare idag än igår. De hade inte saltat den andra backen så där stod jag still de två sista varven. 

Nej, nu vill jag lämna Osrblie bakom mig. Imorgon åker vi vidare till Arber. Där väntar distans på torsdag och sprint på lördag. Ser ändå fram emot fler tävlingar och håller hoppet uppe om att det ska vända åkmässigt för min del. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0