Sista lägret

Jag har nu anlänt till Idrefjäll, där jag ska spendera den kommande veckan på läger med Trondheim Biathlon Team och sedan väntar tävlingspremiär på samma plats. Det är ganska sjukt att säsongen snart drar igång, vi har ovanligt tidig premiär i år. Samtidigt som jag har svårt att fatta att säsongen ska börja så är det ju det här jag längtar till hela träningsåret. Ser så mycket fram emot att se hur min utveckling har varit sen jag senast tävlade på snö med bössa på ryggen! 

Något som jag också verkligen har längtat efter, det är vinterns första hårda pass på snö. Imorgon är det ÄNTLIGEN dags! Jag blev ju tyvärr förkyld efter hemkomst från Mallorca så blev en kortare första sväng i Idre än planerat, hann då bara med lugna pass på snö. 

Så jag längtar verkligen till imorgon och hoppas på en härlig känsla i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0