Rolig träning

Idag är jag väldigt glad! Jag tror det beror på alla endorfiner jag fick på förmiddagens intervallpass! Och att jag nu är tillbaka i mitt rutinmässiga träna-äta-sova som är det liv jag gillar bäst!!

Som sagt, intervaller på förmiddagen. Inte helt vanliga intervaller utan denna gång på klassiska skidor!! Det är inte ofta det händer. Men desto roligare! Speciellt eftersom det gick bra!! Jag körde på mina skintec-skidor, så jag behövde inte valla och hade jättebra fäste! Dock lite sämre glid, så stakningen var ganska jobbig. Men uppför kände jag mig pigg och stark, jätteskönt! 

Sköt gjorde jag också och det gick också bra! Började med 0001 på första fyra serierna, sen sköt jag lite sämre i ligg så det blev 4 bom på de avslutande 4 serierna. Men bra ändå, jag är nöjd! 

På eftermiddagen blev det ett pass på gymmet följt av löpning. Kändes också väldigt bra!

Så en jättebra träningsdag är till ända och imorgon fortsätter träningsperioden med två A1-pass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0