Sista rullskidpasset

Idag gjorde jag troligtvis året sista rullskidpass! Känns riktigt bra måste jag säga! Längtar verkligen efter snön! 
 
På planen stod det crosspass så jag började med ett varv runt 12:an i sällskap av mamma. Det gick fortare än jag tänkt och klockan stannade på 1,31. Då tyckte jag att vi sprang väldigt sakta... Men det är väl ett gott tecken.
 
Bytte om till rullskidutrustning, åt en halv macka och stack iväg på andra delen av passet. Det var en ganska seg del, och det känns i framförallt armbågarna att det börjar bli hårt i asfalten och att det är dags att gå på snö..! Blev ungefär exakt 3 timmars träning totalt idag.
 
Med det sammanfattar jag denna vecka som en ganska tuff vecka även om det inte blev så många timmar. Men med tre intervallpass på fyra dagar, samt två styrkepass ihop med de passen... Ja, det kändes på torsdag kväll att man var sliten!! 
 
Imorgon är det vila och på eftermiddagen åker jag till Ramundberget där vi ska ha läger på SNÖ! Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0