Stum!

Maxintervaller idag för att toppa formen inför helgens tävlingar. Jag vet inte om jag nånsin varit så stum. I alla fall inte på fyrans växel. Och inte så långt efter passet. 

Vi var ett helt koppel med brudar som körde, riktigt bra sparring och roligt. Jag körde enligt plan 4x4 minuter med 4 skjutningar. Jag var riktigt pigg, även om jag blev rejält stum uppför (även första gången i utförsbacken, som var isig och lite för snabb). Men det var nog ett av de bättre intervallpassen jag gjort! Riktigt skönt var det!

Efter det fick jag ca 10 minuters aktiv vila innan vi samlades igen för att köra 4x1minut. Även det med 4 skjutningar. Jag var återigen väldigt pigg, men jag började känna av tröttheten. Och jag har som sagt aldrig varit så stum i benen på fyrans växel! 

Jag sköt bra de tre första serierna i varje block men avslutade båda med 2 i stå. Det är jag jättebesviken över, men det var väl det enda som var dåligt idag. Jäkligt synd att det ska avsluta passet. Innan sista skyttet var jag jättenöjd... 1002 och 0012 blev skjutresultaten. Godkänt men inte bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0