Träningsperiod

Har gått in i en ny träningsperiod nu i och med att det inte blir några skidskytte-tävlingar framöver. Har anmält mig till längdpremiären i helgen i alla fall.
 
Igår körde jag två lugna pass som gick väldigt bra! 
 
Idag körde jag intervaller och skytte. Det blev en sen kväll igår så var lite trött pga det. Brukar få låg puls på intervaller om jag har sovit dåligt och det hade jag idag också. Förutom det så gick åkningen ganska bra och skyttet gick suveränt! Jag körde 6 intervaller med 6 skjutningar och avslutade med 4 serier nedvärmning. 
 
När jag skulle skjuta sista liggskottet började jag tänka på fel saker, jag tänkte "nu kommer jag träffa alla skott i ligg idag" och så sköt jag en kant...in! Jag sköt en kant in! (Med rösten av trollkarlen i Canal Digitals HD-reklam) Så det blev 25 av 25 träff i ligg - sjukt nöjd med det! I stående gick det nästan lika bra, på intervallerna sköt jag 110 och på nedvärmningen 01. Totalt 94%, väldigt bra! 
 
I eftermiddag ska jag köra styrka och löpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0