Tunga dagar

Har haft riktigt tunga ben senaste två dagarna. Om det beror på att det har blivit mycket tung skate-åkning senaste veckan eller bara att kroppen är ovan att träna så mycket som jag gjort i veckan, det vet jag inte.
 
Idag stod A2 på programmet, 6x10minuter, skate komb. Redan efter 5 minuter var jag totalstum och funderade hur jag skulle orka 55 minuter A2 till?? Men det gick faktiskt lite bättre mot slutet. Första 1,5 intervallen gick riktigt dåligt, sen hade jag två bra halvor... Sen gick det tungt i en intevall, väldigt bra en intervall och riktigt tungt på sista... 
 
Skyttet gick i alla fall bra genom hela passet! Första fyra serierna sköt jag 0110, andra fyra blev det fyra nollor! Riktigt skönt! Sköt dessutom de båda ståserierna i dimma. Sen hade jag känt att jag haft en del "kant in" i ligg, så det blev några "kant ut" på sista två liggskjutningarna, avslutade med 1210 på sista fyra. Men bara två bom i stå på 30 avlossade skott - bra!
 
Känns som jag verkligen har fått till skyttet nu! Hoppas innerligt att jag kan ta med mig det när jag ska tävla i Swecupen i december, som är mina nästa tävlingar. 14-15 dec ska jag till Piteå och helgen efter är det tävlingar i Lima. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0