Första snön

Dagens träning blev en lugn klassisk tur. På rullskidor i snö! När jag åkte hemifrån så var det bara några få flingor som singlade ner men efter inskjutningen så var asfalten täckt med ett tunt lager snö. Rätt fint var det, synd att jag inte hade kameran med mig. Är glad att jag hade mina treor i alla fall, då gick det inte alls fort i nedförsbackarna som annars är värst när det blir halt! Det fungerade bra att åka trots snön! Kändes bra i kroppen också, pulsen var lite högre än igår men känslan i kroppen var bättre! Så det blev lite plustid, hade nog kunnat åka mycket längre men nöjde mig med 1,38. 
 
Riktigt bra skytte också! Började med fyra nollor - alltid lika skönt! Sen blev det tyvärr inga fler nollor i ligg utan 6 raka ettor. I stå gick det sjukt bra, bara en bom på åtta serier!! Så jag är riktigt nöjd. Sköt på bra tider också, mellan 26-30 i ligg och 24-28 i stå. Känns riktigt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0