Ställa om fokus

Söndagens masstart var ungefär som sprinten, fast sämre. Ungefär lika skytte, alltså bra i ligg och dåligt i stå. Åkningen kändes bra i början men var trött på slutet. Jag blev 7:a men med långt upp. 

Efter helgen bytte jag hotell men inte stad, vi har läger i fyra dagar här i Sollefteå. Känns både roligt och jobbigt. Har inte riktigt ställt om till att träna hårt än men det är just det vi gör...

Igår blev en rätt tuff dag trots allt, lugn löpning på förmiddagen, 2,5h och sen fotboll och styrka på eftermiddagen. Fotboll är ju jobbigt när man blir så inne i matchen att man måste göra bra, i ena stunden försvara och i andra stunden gå upp på en hörna... Sjukt kul i alla fall! 

Idag körde vi klassiskt på förmiddagen, vi åkte från hotellet vi bor på (Nipan) upp till Hallstaberget och sedan snurrade vi på rullskidbanan tills det hade gått två timmar. Jag kände mig sliten i kroppen så det var ett ganska jobbigt pass. Kändes lite bättre på slutet i alla fall. 

Får se hur det ska gå att köra intervaller imorgon...känns som att det kommer bli tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0