Där problemet ligger

Körde A2 imorse. 5x12minuter. Det var väldigt jobbigt faktiskt, trots att det "bara" var A2. Vilket nog är ett tecken på att jag tränar ganska hårt nu. 
 
Kändes hyfsat bra i 3,5 intervall, sen var jag väldigt seg. Sista intervallen var inte alls bra...
 
Och jag tror det är där mitt största problem ligger. Att jag på sista varvet bara accepterar att jag är trött. Istället för att kämpa trots att jag är trött.
 
Men jag tror också att när man väl har blivit medveten om ett problem så kan man göra något åt det!! 
 
Ganska bra skytte. Det var kallt och lite blåsigt, så inte de bästa yttre förhållandena. Efter att ha bommat tre raka sistaskott i stå satte jag en skön nolla i sista och klarade därmed 80%. I ligg slutade jag på 88%, så det var ganska bra skytte totalt sett. Jag är ju sällan nöjd under 90%...
 
I eftermiddag blir det ett lugnt klassiskt pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0