Sista träningsdagen

Två A1-pass på schemat idag. Blev 2h klassiskt på förmiddagen, med lite impulser samt skytte. Tyckte det var ett riktigt fint pass, lite kallt, men det var bättre än igår i alla fall. Nypistade, perfekta spår. Riktigt bra fäste (blå extra förstås!) och en bra känsla i kroppen. Kom inte upp i så hög puls på impulserna, men det är ovant att köra så fort klassiskt eller staka fort med så korta stavar. 
 
Bra skytte också, om man bortser från de två 3:orna i ligg. Första trean var egentligen väldigt klantigt, jag hade skruvat två knäpp till vänster från nolläget på inskjutningen, jag ser att det börjar blåsa lite mer åt vänster, men jag struntar i att skruva. Klantigt! Sista liggserien vet jag inte vad som hände... Men på de andra fyra serierna hade jag bara en bom i ligg, så det var ju bra i alla fall. I stående gick det bättre, 011101 om jag minns rätt. Blev väldigt osäker på vad jag sköt i sista nu faktiskt. Det la jag inte på minnet. Men jag tror jag bommade första skottet. Eller andra. Eller så sköt jag fullt. Jag minns faktiskt inte... Jag längtade nog hem till värmen lite för mycket! 
 
I eftermiddag blir det A1 skate, sen packar jag väskorna för imorgon drar jag till den fina by som i fyra år var mitt hem, Torsby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0