Eftermiddagsintervaller

Eftersom jag hade tenta på morgonen så var det intervaller planerade på eftermiddagen idag. Det blev ett tungt pass, men antagligen det finaste på hela vintern! 
 
5x5 minuter A3+, inte mycket tid i A3+-zonen då jag fick slita varenda meter det gick uppför. Riktigt stumma lår. Men kändes fint när jag körde på platten och då var pulsen också bra, alltid nåt! 
 
Förhoppningsvis var det tentan som satt i benen (brukar försöka vila när jag skriver tenta för att det sliter mer än man tror men har tenta två dagar i rad så kan inte vila två dagar i rad...) för jag har ju varit i så fin form i flera veckor. Får se på söndag då jag ska köra nästa intervallpass, förhoppningsvis är jag pigg igen då! 
 
Bild från dagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0