Intervaller

Idag körde vi ett gemensamt intervallpass med universitetet. 7 tappra krigare köttade halvt livet ur sig under övervakning av coach J. 
 
På min planering stod maxintervaller 4x3minuter. De andra körde en lite längre bana, så jag fick lång vila när jag väntade in Mona. Men det var nog bra också, så var jag pigg igen till nästa intervall. Typ. 
 
Banan jag körde var i stort sett bara uppför. Jobbigt men härligt när man nådde toppen! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om känslan i kroppen. Första intervallen var näst intill katastrof-dålig, men andra intervallen var bland det bästa jag kört på hela vintern. Tredje intervallen började bra, men blev väldigt tungt på slutet. Sista intervallen var också bra, men jag kände av tröttheten så att jag orkade spurta så otroligt bra på toppen, det var otroligt. 
 
Jag vet att det var ett bra träningspass och jag tror att det gick bra. Tråkigt att inte få skjuta bara... 
 
Det som var riktigt bra var att Jonas tyckte jag såg stark ut. Och att jag hade bra teknik. Alltid nåt! Vill gärna vara stark i helgen. Och ha bra teknik. Längtar enormt i alla fall. Masstart, supersprint, mixstafett. Kan inte bli annat en en underbart rolig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0