Uppskjut

I morse körde jag stavgångsintervaller. Det låg ett tunt lager snö i backen men det var inte halt så det gick bra! Det blev riktigt bra intervaller vilket var skönt! 
 
Jag körde 4x4 minuter och på sista intervallen drog jag ut till 4,11 så jag tog mig till toppen. Det var ganska nära varje gång vilket är riktigt bra. Har ingen koll på vad jag brukar ha för tid upp men tror det var riktigt bra tider idag!! Kändes ganska bra, det var jobbigt men det ska det vara. Höll riktigt bra puls hela passet! Snittade 86, 88, 87, 90% av maxpuls vilket är ungefär exakt vad jag ville ligga på. Noterbart och lite komiskt uttryckt är att pulsen åkte uppskjutet och fritt fall genom A2-zonen, vilket är bra. Stor andel A3-tid alltså! 
 
I eftermiddag blir det styrka och löpning. Tycker egentligen inte om att köra dubbla löppass på en dag, men å ena sidan så är det typ det enda som går att göra, å andra sidan så spelar det nog inte så stor roll eftersom jag ska vila  i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0