A1

God fortsättning till er alla!

Jag har haft en riktigt härlig jul med mina nära och kära. I träningsväg har det bara blivit A1-pass sen förra helgens tävlingar. Mest kring 1,5 timme per pass. Har varit bra att få grundträning och haft mycket fokus på teknik. Skyttet har gått riktigt bra också. Totalt 94% träff under alla veckans pass. Det är rätt bra. 

Just nu befinner jag mig i brorsans lägenhet i Luleå. Imorgon ska jag tävla i Piteå (5 mil härifrån), en masstart står på programmet. På tisdag körs SM masstart på samma plats. Riktigt roliga tävlingar som jag ser fram emot! 

Nu ska jag sova, men det är åtminstone sen start imorgon.. Skriver mer efter tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0