Dan före dan

Idag körde jag lugnt klassiskt och skytte. Just nu försöker jag bara samla så mycket energi som möjligt inför morgondagens distans. Ville även känna på hur vindarna påverkar skyttet och försöka få en positiv känsla. Vindarna påverkade inte nämnvärt och känslan var väldigt bra, drog ut lite för många skott i första stå, men annars riktigt bra! Totalt 90% i ligg och 80% i stå, helt ok. Hoppas dock på mer imorgon!! 
 
Sjukt spännande ska det bli, jag är väldigt taggad och fokuserad på att göra mitt bästa. Jag hoppas den fina känslan som jag haft den senaste veckan ska hålla i sig och att åkningen och skyttet fungerar ungefär som på tävlingen i lördags. Ska försöka ha riktigt roligt och vara nöjd med det jag har gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0