SM-upptakt

Idag har jag varit till Lima över dagen för att köra upptakt inför helgens tävlingar. Vi bor hemma under helgen, kommer bli skönt att sova i sin egen säng och kommer få god mat osv. Med sen start på dagarna så behöver jag inte gå upp särskilt tidigt heller och det är bara bra då jag kan äta två frukostar! Vi har ca 10 mil till Lima. 

Körde min vanliga upptakt, A2 2,5 km plus 3x1 min tävlingsfart. Det kändes väldigt bra, precis som igår. Skyttet kändes helt okej, första och sista serien var klockrena, de andra helt ok. Blåste byigt och man fick vara uppmärksam på vimplarna. Kände inte av det så mycket i stå, så det var skönt i alla fall.

Det är alltså SM-helg! I och för sig det så kallade "lilla SM", inte lika prestigefyllt som SM-avslutningen på säsongen, men likväl - svenskt mästerskap med medaljer på spel! Ska bli spännande! Imorgon kör vi masstart och på söndag är det distans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0