Sommarlov

Nu har jag tagit sommarlov! Avslutade min praktik i torsdags så nu kan jag göra det jag helst vill om dagarna. Och det är ju såklart att träna! 
 
För tillfället så har landslaget och universitetet hemmaläger i Östersund. En perfekt start på sommarlovet! Jag tog tre välbehövliga vilodagar torsdag-lördag då jag var hemma och firade brorsans student. Kroppen var väldigt sliten precis innan det så det kom lägligt. Jag tror att jag har blivit utvilad.
 
I morse körde vi A2 komb, löpning med stavar, eller älghufs som jag tror det kallas på ren svenska. Det kändes bra första timmen men sen blev jag lite seg. Skyttet gick ganska bra. Har bara kombat 20 skott innan idag och skjutit 8 serier på fallmål, så idag dubblade jag den statistiken. Fick in 19 träff av 20 på papp och efter 12 serier totalt kunde jag summera skyttet med 90% i ligg och 80% i stå. Helt ok. Det var svårt att komba stå med hög puls. Inte för att den var jättehög (runt 160-165) men jag har ju bara skjutit utan belastning sen SM så det var ovant. 
 
Nu blir det nybakat bröd till mellanmål innan dagens andra pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0