Förkylning

Efter en riktigt tung helg i Torsby så blev jag förkyld i måndags kväll. Men igår var förkylningen borta och idag har jag tränat. I och för sig bara 30 minuter jogg, men ändå en start. Jag är förvånad över hur mycket det kan svänga under endast 30 minuter jogg... Men det gick verkligen upp och ner idag! Dock var perioderna när det kändes bra inte många minuter långa. Det var en jobbig joggingtur, kan jag konstatera. 
 
Det är verkligen aldrig särskilt roligt att bli och vara förkyld. Man tappar som hoppet om allt, känns det nästan som. Men nu när jag är frisk så känns det mycket bättre och att börja höstträningen en vecka senare kommer inte spela så stor roll när vintersäsongen drar igång. Det kanske till och med var bra att få en extra motivations-boost, för jäklar vad man vill träna när man inte får träna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0