Trade in sports

Idag offentliggjordes mitt nya samarbete med Trade in sports. Jag kommer alltså att sälja andelar i kommande intäkter vilket ger mig ett kapital att bedriva min skidskyttesatsning med allt vad det innebär. Mer info om detta på hemsidan, där man även kan köpa andelar.
 
Detta känns riktigt spännande och roligt! Att vara elitidrottare är riktigt krävande och jag har inte nått till den nivån att jag kan leva på mitt idrottande. Jag har inte optimala förutsättningar för att genomföra min satsning på det sätt jag vill. Jag har inte råd att åka på alla läger jag vill åka på och så vidare. Trade in sports ger mig nya möjligheter. Och framförallt: Ni som kommer köpa andelar ger mig de möjligheterna. 
 
Det är en risk att köpa andelar. Det är inte säkert att jag kommer dra in enorma prispengar och sponsorintäkter. Men jag har en väldigt stark tro på mig själv, och om ni känner att ni litar på att jag kan nå så långt som jag själv tror att jag kan, så kan det finnas pengar att hämta genom att köpa mina andelar. 
 
Jag har en enorm kärlek till min sport, jag känner glädje i det jag gör, varje jobbig träningsdag, och jag har en enorm vilja som kan ta mig långt. 
 
Jag tror på mig själv. Jag tror på att jag kommer bli riktigt bra på skidskytte. Jag tror på att jag kommer kunna leva på prispengar och sponsorintäkter om några år. Om ni också tror på det och vill ge mig förutsättningarna för att lyckas: klicka här. Tack på förhand! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0