Skintec

Idag gjorde jag premiärturen på mina nya skintec! Köpte mitt första par för 4 år sen tror jag och jag verkligen älskar dem! Jag har aldrig varit särskilt haj på det där med fästvalla så att ha ett par vallningsfria tycker jag är helt underbart! Jag har alltid bra fäste med mina skintec och tyckte de nya gled bättre än de gamla också, väldigt positivt! En annan positiv aspekt med vallningsfria skidor är att de kladdar inte i skidfodralet, det kan vara riktigt jobbigt om det kommer klister på skateskidorna tex... Och för mig som skidskytt är det också positivt att de klassiska skidorna inte kladdar av sig på skjutmattan när man skjuter stå. 


Ja, jag älskar verkligen mina skintec och kan rekommendera att köpa ett par! Sen blev jag väldigt glad över hur snygga de nya var! Tycker denna design passar väldigt bra på skintec klassiska skidor!

Eftermiddagspasset bjöd på drygt 1,5 timme med åtta stakimpulser. Bra sparring och trevligt sällskap fick jag under hela passet också så det var härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0